Emocije i učenje
![]() |
Iz članaka o istraživanju povezanosti učenja i emocija kod učenika..."Najčešće se javlja 10 pozitivnih (zainteresovan, pripravan, ponosan, uzbuđen, inspirisan, pažljiv, entuzijastičan, snažan, determinisan, aktivan) i deset negativnih (zabrinut, nervozan, preplašen, napet, iritiran, kriv, pod tenzijom, pod stresom, posramljen, neprijateljski raspoložen) emocija (raspoloženja) u odnosu na to kako učenici vide svoju efikasnost u nastavi i školskom učenju.""Najbolje se uči ono što je prijatno, potom ono neprijatno, a najlošije se pamti ono prema ćemu smo ravnodušni. Ako je učenje povezano sa prijatnim raspoloženjem, onda će i pamćenje biti trajnije.""Najbolje učenje je učenje koje u sebi sadrži strategije i adekvatne metode, koje postaje potreba, koje nam pruža osjećaj ugode, koje nije teret i prisila, čini nas i naše (sa)znanje trajnijim i efikasnijim."... Nije loše, samo treba raditi na poboljšanju "veze" između mozga i srca! |
Tko želi nešto naučiti, naći će način; tko ne želi, naći će izliku. (Pablo Picasso) |
Učenje bez razmišljanja je prazno, razmišljanje bez učenja je opasno. (Lao Tse) |
Korijeni učenja su gorki, ali plodovi su slatki. (Aristotel) |
Kad poučavamo druge, učimo i sami. (Seneka) |